İş yerinde 6 gün izin aldım, müdür sürekli WhatsApp’tan yazıyor, benden niye bu kadar çekiniyorlar?

Çalıştığım yerden 6 gün izin aldım. Maaşımı da kesmediler hem. Çalışmam iyi, hızlıyım hani. Bi de müdür sürekli bana yazıyor wp de, hep hatırlatıyor şu gün işbaşısın diye😂 gidip de dönmememden mi korkuyorlar nedir artık 😂 5 ay oldu bi de çalışalı
İş yerinde 6 gün izin aldım, müdür sürekli WhatsApp’tan yazıyor, benden niye bu kadar çekiniyorlar?
Cevapla