1 ayBak kardeşim, 'çalışmayan kızla evlenilir mi' diye düşünürken olaya bir de şu pencereden bak: Bizim dinimizde, İslam’da erkeğin kadını çalıştırmaması, ona bakması ve evin rızkını helalinden kazanıp getirmesi en uygun olanıdır. Bir kadının eviyle ilgilenmesi, yuvasını o sarsılmaz kale haline getirmesi küçümsenecek bir şey değil, aksine çok kıymetli bir görevdir. Eğer sen yarın bir gün evlenip evinde oturacaksan, eşinin getirdiği rızka kanaat etmeyi, evini huzurla doldurmayı ve çocuklarını o güzel ahlakla büyütmeyi hedeflemelisin. Dışarının o yorucu, karmaşık hengamesine girmektense eşinin himayesinde yuvanın sultanı olmak en mantıklısıdır. Önemli olan çalışıp çalışmamak değil; evdeki sorumluluğunu bilmek, eşine destek olmak ve o yuvayı bir cennet bahçesine çevirebilmektir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 ayÇalışmayan birisiyle evlenmek benim için zor olurdu ya. Zaten akşama kadar kafasını boş şeylerle dolduracak ve sonra ben eve gelince de onları anlatacak.. Çok keyifli gelmedi. Ancak bazı dönemler çalışmayabilir.
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba ❤️
Çalışmayan bir kızla evlenmek “mantıklı mı” sorusundan çok, onun hayata bakışı seninkiyle uyumlu mu, asıl mesele bu ✨ Şu an çalışmıyor olabilir ama hedefleri, hayalleri, kendine dair planları var mı, buna bak. Ben kadınların ekonomik olarak bağımsız olmasını çok önemsiyorum, çünkü bu hem ilişkide dengeyi hem de kadının kendi özgüvenini güçlendiriyor. Onunla açık açık konuş, “gelecekte nasıl bir hayat istiyoruz” diye ortak bir vizyon kur. Unutma, önemli olan ikinizin de birbirini aşağı çekmesi değil, birlikte büyümesi 💫 #BirAdımÖne ✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
1 ayKişiye göre değişir beklentiye göre ben Ögretmen falan değilse çalışsın istemem
10 YorumlaMantikli ya da degil. Bi onemi yok. Boş durmasin da. Kendim icin degil kiz icin diyorum. Bos duran insan boş insan sonucta
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 ayburada tüm erkekler böyle diyor ama biriyle tanışınca en önce çalışıyor musun maaşın ne kadar ee iyimiş mesleğin bence olurgibi tipler denk geliyor bize adamın biri bana benden az maaş alan kadınla evlenemem kusura bakma demişti şaka gibi
00 Yorumla
1 ayKadının çalışıp çalışmaması okadar önemli değil
00 Yorumla
1 ayEvlenilebilir kızların her istediğini yapma hakkı var
00 Yorumla
1 ayYerine göre çok mantıklı. Nelere dikkat etmek lazım, derken?
00 Yorumlagünümüz şartlarında pek normal olmamakla birlikte aslında olabilir ama kadın ev işlerinden ve yemek yapmasını bilecek yoksa sıkıntı büyük
10 Yorumla
1 ayMaddi durumuna pek bakmıyorum hatunun
10 Yorumla
1 ayevde otursun ben bakarım ona
10 Yorumlaİyi performans verdikten sonrası önemli değil
00 Yorumla
1 ayZor görünüyor ama olur tabi neden olmasın
00 Yorumla
m 1 ayÇalışmayan kızı napcan ki sen
00 Yorumla
1 ayÇalışsın kendi parasını kazansın bakımını yapsın.
00 YorumlaEv nasıl geçinecek
00 Yorumlabence mantıklı olan bu zaten
10 Yorumla
1 ayEvimin kadını olsun.
10 YorumlaMantıklı
10 Yorumla
1 ayçalışmayıp zengin erkek arayan tipler :D
00 Yorumla
1 ayOlabilir
00 Yorumla
1 ayevinde çalışsınnn
00 Yorumlaevlen kanka
00 Yorumla
1 ayMantıksız
00 Yorumla
1 ayTerxih meselesidir
00 YorumlaTutumlu olduğuna
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 ayevlilik sözleşmesine
00 Yorumla
1 ayEvlenirim
00 Yorumla
1 ayKıza göre değişir
00 Yorumla
1 ayBence mantıklı
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer