Çalışıyorum evim, arabam var yeteri kadar da çalışıyorum bir erkek evleneceği kişiye neden çalışma der ben çalışmaktan zevk alıyorum hem birikimimi de yapmış oluyorum neden istemez erkekler
1 ay
Çalışıyorum evim, arabam var yeteri kadar da çalışıyorum bir erkek evleneceği kişiye neden çalışma der ben çalışmaktan zevk alıyorum hem birikimimi de yapmış oluyorum neden istemez erkekler
Çünkü aldatılmaktan korkuyorlar. Çalışan kendi ayaklarının üzerine duran kadınlar erkeğin varlığına ihtiyacı yok sadece tercih sebebi olarak yanında tutuyorlar buda erkeğe hiçbir şekilde güven vermeyebiliyor. Bazı erkeklerde ataerkillikten gelen bir şey var oda kadın bize her zaman muhtaç halde olsun isteğidir. Yani erkeklik maskülenlik eskiden zorunluluktu şimdi işte tercih meselesi hale geldi. O yüzden yeni devirde kadınların da iş hayatına atılması çoğu erkek tarafından alışılamadı ve evlenilecek kadın evinde duran çocuğuna bakan kadın olarak algılandı. Çünkü eskiden de öyleydi.
Çalışan her kadın aldatıyor gözüyle nasıl bakılıyor anlamış değilim. Aynen bi türlü alışılmadı derken aslında alışıldı ya bence şimdi kadınlar her yerde
Hala alışılmadı emin ol. Öyle olsaydı kadın çalışmasın diye baskı edilmezdi günümüzde. Kadının çalışması anormalmiş gibi algılanıyor çoğu erkek tarafından
Çünkü buna çekilmiyoruz. Aeadığımız farklı. Çalışan ev işi ortak der kavga etsen senin getirdiğin kadar bende para getiriyom der nazı tribi bitmez. Akşam önüme iki kap yemek koyamayıp, evi çekip çeviremedikten sonra sürekli çemkirdikten sonra bana ne ki işinden evinden arabasından. İş yerinde milletle ayak üstü flörtleşme aldatma ihtimali vs vs de cabası. İstemem gereksiz. Evimi ben geçindiricem o çekip çevirecek otursun beni beklesin bana şiir yazsın. Araba ev para istememz.
Çalışan kadına flörtöz gözüyle bakış açısı pes valla her kadın mı yapıyor sizce nice kadınlar var ihtiyacı olupta başını önünde işine gücüne bakan
İstemem. Ben istemem. Kim naparsa yapsın
Bunun sebebi kadın erkekten fazla gelire sahip ise ilk tartışmada bunu yüzüne vurur kadın erkek kime sorsanız ben asla yapmam der ama işin özü farklıdır
İsteyen erkek var. Ama onlardan da bazıları dolandırmak için istiyor. Çalışmanı istemeyen de seni sevdiğinden düşündüğünden değil, kontrol edebileceği için ve evdeki bütün yükler sana yüklensin ama kendi rahat etsin diye istiyor. Yoksa gerçekten seven ve düşünen bir erkek senin kendine birikim yapmanı istemenden ya da eve destek olmanı istemenden rahatsız olmaz. Çünkü böyle bir şeyden rahatsızlık duymak mantık dışı.
Merhaba 🌸
Bunun çoğu egodan ve öğretilmiş rollerden geliyor canım. Güçlü, kendi ayakları üstünde duran kadın bazı erkeklere “ben yetersiz miyim?” hissi veriyor, o yüzden seni kısıtlayarak kendini güçlü sanıyor. Ama bu senin sorunun değil, onların olgunlaşmamışlığı. Sen ışığını kısmadan, seni böyle seven insanı bulacaksın ✨ Asla vazgeçme, çalışmaya devam 💪 #BirAdımÖne ✨
Cevap
14Cevap
Bizim jenerasyonumuzda çocukken ev/aile/anne/baba ilişkisi anne evde baba işyerinde. Bu sekilde büyüdük ve genel algımız bu şekilde. Çalışan kadını sorun etmeyen erkekler de mevcut.
Kim istemiyor hangi manyak. Ben isterim vala öyle denk gelse
Erkekler komple evlenmek istemiyor, konunun evle arabayla alakası yok
Cahillik, özgüvensizlik ve yobazlık, başka bir şey değil
Ne alaka. Onu herkes ister senin karşına çıkan tipler eziktir
Nedeni şöyle, çalışınca yok şöyle öldüm yok yorgunum deyip kendinizi her şeyden soyutlayıp sorumluluk almıyorsunuz. Sanki dinyada tek çalışan kendinizmiş gibi davranmayın sorun kalmaz. Destek olmak yerine söylenmeye başlıyorsunuz.
Atam olsa bu yobaz erkekleri sallandirir veya Arabistan'a sürerdi
Ben isterim tamam evlenelim var misin
Yanlış bilgi, ben isterim🤷
Hangi ger kafalı zihniyet onlar
Erkekten erkeğe değişir
Evet sanırım öyle yorumlardan onu anlyıorum değişiyor
Ağzınız durmaz çünkü
Ağzımız durmaz derken
Paranız var diye özgürlük adı altında her şeye bi lafınız olur
var mı
Ne var mı?
Yok isterler
Valla bazıları istemiyor otursun evinde diyor
yoo ben isterim
