Hayatta bu kadar eksik, yalnız ve çaresiz hissetmek normal mi, ne yapmalıyım?

O kadar çok eksiğim var ki. İş bulamıyorum iki yıldır. Aslında tecrübeli olduğum alanda iş imkânı çok ama ben bulamıyorum. Arkadaşım hiç doğru düzgün kalmadı. Telefon 📞 bozuldu kimsenin numarası kalmadı. 😢 20 bin ruble param vardı yine yanlış harcamalarım yüzünden 4 ruble kaldı. Ne yapacağım ben. Bugün sadece 21 kişide numaram olduğunu gördüm.
Hayatta bu kadar eksik, yalnız ve çaresiz hissetmek normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla