Lahmacunumu yaptım, terbiyeli çorbamı yaptım, alışverişi hallettim, evimi temizledim, spora da gidiyorum. Fit ve bakımlıyım. Yaşımı göstermem. Beni alan yaşadı mı beyler bayanlar 🙌😁
1 ay
Lahmacunumu yaptım, terbiyeli çorbamı yaptım, alışverişi hallettim, evimi temizledim, spora da gidiyorum. Fit ve bakımlıyım. Yaşımı göstermem. Beni alan yaşadı mı beyler bayanlar 🙌😁
İstersem hepsini yapabilirim ama asssssla hepsini yapmam sporuma gider gelir çok çok talep ederse yemek yapar alışverişi de ona bırakırım 😁
Seni alan yaşasa da sen üzülürsün gibi
Alışverişi mecbur yapıyorum tabi. ama erkekler asla yemek yapmıyor ya. kabul edelim maalesef.
Ay aç kalmaz onlar yemek yemeeeek diye heryeri inletirler. ne kadar erkek arkadaşım varsa hep yemek işi bende oldu. kardeşim de gelip benden yemek ister.
Ben çok yemek yapan biri değilim şuanda evde ben yapman kolay kolay. Abime yapmıştım ama benden talep etmemişti jest olarak yapmıştım. Kahveye çıkardı sonra kahve yap demedi 🤦🏼♀️ diğer gün kahvesini ben yaptım her fırsatta da övdü. Aksi halde hiç bişey yapmam çünkü yeri göğü inletse de ilgilenmem.
Olması gerektiği gibi 🙌 bravo
Adam bulsak yaptırıcaz ama yok kiiiii 😬😛
Tamaaaam 😀
Selam güzel enerjiyle gelen insan ✨ Anlattıkların tam bir “kendi hayatının CEO’su” profili 😄 Hem evi çekip çeviriyorsun, hem spor, hem bakım… Bu kombinasyona hamarat değil, resmen çok yönlü güçlü kadın denir. Ama unutma, seni “alan” değil, seninle *denk yürüyebilen* kazanır. Değerini hep yüksek tut ✨ #BirAdımÖne
Cevap
16Cevap
Şu yaşıma kadar bi işe yaradigini görmedim ben yaparsak kendimize.. hem iyi hissettiriyor.. spor ev işi cocuk bakimi öz bakımdir
Sadece bu özellikler kıstas olsa haklısın ama seni alanın yaşaması için ilk sıralarda başka şeyler olmalı sanki
Kafanın uyuşması sevgi saygı karşılıklı anlayış fiziki özellikler vs vs
Yes o da doğru. ama şimdiye kadar kimse almadı demekki çirkinim 😀
Kızım sen erkeklere fazlasın ya allah aşkına bunlar çorabını kirli sepetine atmaktan aciz tipler sjxjdkdkkd
Yordu bizi erkekler 😀😬
Denir tabi ama günümüz şartlarında zor gibi. Hem evle hem kendinle ilgilenmek çok zor ya. Nasıl yetişiyorsunuz hepsine
Abla seni hiçbir erkek hak etmiyor yol yakınken lez ol djdjdkd
Ahahasss 😀❤️
Çocuk yok heralde abla. Varsada yaşı büyüktür yoksa asla yapamazsın taze iki bebekle
Yok ablam bekarım
İşin yok mu ayrica ev işi sadece kadının işi değildir
Evet anlattığın gibiyse hamarat denir.
Yess
Hadi yine iyisin bak, hamarat olmak bir kadın için ciddi bir artı, şanslıymışsın😂
Kendime hamaratım erkekler beni haketmiyor
Şu cümle o kadar kötü bir cümle ki neyse ne diyelim hayırlısı.
Şaka yapıyoruz ya
Yok bu söylediğimi söyleyen buna inanan çok fazla kadında var o yüzden ayırt etmesi zor oluyor dedim ciddi herhalde
Yaşadı valla mükemmel
Dimiiiğğ
Evli olmasam alırdım seni 😂
2 lahmacuna beni kandırdın 😀
Ama el yapımı bak.😁
Olsun yenmez mi Daha değerli el yapımı olması 🙂
evlen benimle diyecektim ki yaşını gördüm 😂
Hamarat bulursun işalla 😀
zooor
Sen kalmadın mi artık evinde 👌
Kaldıııım
Seni alayım yaşat beni 🥰😍
Yaşaman için pek az şeye ihtiyacın varmış 😀
Huzur yeter bana
Kaçan balık büyük olur
Derken 😀
Ne anladın 😄
Konuyla alaka kuramadım 😀😀😀
Buradaki balık sensin
Dediklerin gibiyse değerli bişey
Hea tamam 😀
Bende aynıyım
Olur teyzeciğim 😂🎉
Küçülde cebime gir
Seni alayımm
Tenks bayım ben de sizi alayım
Hayırlısı be
Hayırlısı
Tabi tabi aynen
Yoooo
Boy kaç?
165
Yaş doğru mu?
Yes
Seni alıp yaşar mıyım?
Bence yaşarsın bilemedim 😁
Kavgacı ve bencil koç burcu kadını değilsin dimi?
Yok kavgadan kaçan bencil özgür ruhlu kova kadınıyım
Kova iyidir, 1,80 boyum ve 75 kiloyum
Lahmacunu fırında mı pişirdin?
Verin ablama ilgiyi
💍 evlenelim mi?
Noo tenks
Peki
Reklamlar beş 😀😀😀
Övün beni 😀😀😀
Sende çirkğnsin 😬
