Kendimi böyle tanımlayan bir feminist olarak soruyorum, feministleri neden sevmiyorsunuz?

Sizden servet beklemez, sizi sömürmez, dürüsttür, adaletlidir, açık sözlüdür, trip atmaz, ilk adımı atmakla ilgili bir sorunu yoktur. Herkesi olduğu gibi kabul eder, ne kadını ne erkeği, kimseyi yargılamaz. Kompleksleri yoktur. Kendimden bahsediyorum bu arada. Ama genelde daha açık fikirli, dürüst ve adaletli olduğumuz doğru
Kendimi böyle tanımlayan bir feminist olarak soruyorum, feministleri neden sevmiyorsunuz?
Cevapla