Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yani etiket olarak ilgi cekebilir ama o kadarla sınırlı da kalabilir
10 Yorumla
1 ayumurumda olmaz açıkçası bana iyi davranıyor mu karakteri nasıl gözüme hoş geliyor mu bunlar önemli
00 Yorumla
1 ayErkekler kadında statüye bakmıyor maalesef benim çoğu denk geldiğim erkek dikkat etmiyordu.
05 Yorumla- 1 ay
Statü demek zaten kendini geliştirmek demek. Bir erkekle aynı dili konuşabiliyorsan hangi bölümü okuduğunun bir önemi yok. Denklik meselesi kısaca.
- 1 ay
sordum dikkat etmiyorum diyorlardı yani konuşup anlaşabileceğim birini arıyorum vs vs.
Önemi yok bence sevgilim doktor ama ben güzel olduğu için yürümüştüm mesleğini sonradan öğrendim bulunduğum ülkede ilk buluşmada falan mesleğini sormak uygunsuz karşılanıyor 😅
00 Yorumla
1 ayBen etkilendim bile😃
00 YorumlaGörünüşünü beğenmiyorsa çok önemi olmaz
00 YorumlaNasıl önemi olmaz tabi etkiler
00 Yorumla
1 ayEtkiler
00 YorumlaErkeğe bağlı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 ayDoktor kız etkileme derdinde olmaz ;)
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba ✨
Bence doktor olmak çoğu erkeği sadece “statü” olarak etkiliyor, ama bu sağlıklı bir ilgi mi, orası tartışılır. Önemli olan senin ne istediğin. Ben mentorluk yaptığım genç kadınlarda şunu görüyorum; kendine güvenen, hedefi olan kadın zaten çekim alanı yaratıyor. Meslek sadece bonus. Sen kendi yoluna odaklan, doğru kişi seni zaten böyle kabul eder ✨ #BirAdımÖne