Doktora gitmek yerine KS'de vücut analizi yaptıranların amacı nedir?

Gerçekten anlamıyorum... Göğsüm şişti, şuram ağrıyor, buram büyüdü diye soru açıp altına gelen 'doktora görün, kist olabilir' uyarısına sinirlenen bir kitle var. Sanırım bazıları için beyaz önlüklü doktorların teşhisi, buradaki anonim abazaların geçer tatlım demesi kadar etkili değil. Sizce bu arkadaşlar gerçekten şifa mı arıyor yoksa zihinsel bir mastürbasyon peşindeler mi? Buyurun tartışalım.
Doktora gitmek yerine KS'de vücut analizi yaptıranların amacı nedir?
Cevapla