18 yasindayim ama ortaokullu gibi gozukuyorum, bebek yuzluyum nasil daha buyuk ve ciddi gorunebilirim?

Merhaba arkadaşlar bu durumdan çok muzdaribim, 18 yaşındayım ama ortaokullu duruyorum. Ellerim ayaklarım da küçük, ayaklarım 34 numara, 150 boyundayım, liseye ilk başladığım zamanlar beni ilkokulun birinin kardeşiyim öyle girdim okula sanmışlar. Lise mezuniyetinde ortaokul mezuniyetimi demişlerdi. Bir çocukla konuşmuştum, arkadaşları kardeşin mi diye dalga geçti. Boyum kısa hadi tamam ama yüzüm de küçük duruyor, bebek yüzlüyüm yani o da ekstra küçük gösteriyor. Üniversiteye gitmekten utanıyorum, bu yüzden tekrar aynı sesleri yaşayacağım için. Bir çocukla konuşuyorum ama buluşmaları sürekli erteliyorum beni küçük zannedecek diye. Ne yapabilirim, nasıl büyük gösterebilirim, gerçekten hiçbir yerde ciddiye alınmıyorum, hep küçük çocuk muamelesi görüyorum, boyun kaç soruları alıyorum. Herkes bir tavsiye veriyor ama boğazıma kadar doluyum, ben de genç kız gibi hissetmek istiyorum. Lütfen tavsiyeleriniz var mı.

Güncellemeler
2 ay
Cocukla bulusursam napabilirim korkumu nasıl yenicem
18 yasindayim ama ortaokullu gibi gozukuyorum, bebek yuzluyum nasil daha buyuk ve ciddi gorunebilirim?
Cevapla