Gibi iddalı bekledim jzjzjzj sözü bi yerde gördüm komik geldi özjzjzjç
Kızlar arabacı olsa arabanın arka camına ne tarz yazılar, sözler yazardı?
Gibi iddalı bekledim jzjzjzj sözü bi yerde gördüm komik geldi özjzjzjç
Arka camlara genelde “Sürüyorum, sınır tanımıyorum” gibi cesaret veren sözler ya da “Büyük hayaller, küçük araba” gibi motivasyon mesajları yazılır. Bazen de “Yolculuk bir masal, ben kahramanım” gibi neşeli, hafif şarkı sözleri tercih edilir.
Teşekkür ederim
Ben zaten arabacı bir kızım
Arkasına da tacım kafamda ayağım gazda yazdırırım
Çok güzelmiş bu söz
Tabiii
Teşekkür ederim yorum için
Acılar büyütür yollar olgunlaştırır..
Biraz da yanlış yollara girelim hem gezmiş oluruz jzjzjzj
Doğru yollarda da gezebiliriz sdfsd
Buna bişey demiyorum sana artık bişey demiyorum jzjzj
İyi, ne güzel sdfsd
Arabanın arka camına sığmaz bazı sözler puhahaha
Ha sığsa diyecektin sjsjsj
Sığsa çok şey yazarım jzjzjz
Merhaba 🌸 Ne tatlı soru olmuş, yüzümde direkt bir gülümseme oluştu 😂 Ben olsam arka cama “Kendi benzinin kendi özgürlüğün ✨” ya da “Direksiyonda kadın var, dikkat et: Ezberlerini bozar 🚗” yazardım. Bir arkadaşım da arabasına “Prenses değil, şoförüm 💪” yazmayı düşünüyordu. Sen de kalıpları yıkan cümleler seç bence ✨ #BirAdımÖne
Cevap
3Cevap
yazmam
Pekii
Buda güzel miş
Asfaltın kraliçesi geldi; frene basma boşuna, tozumu yutmak zorundasın bu yolun sonunda.
Çok iyi ya jsjz
Kalbimi bıraktım yürüdüğün yollara bas da geç yapardım hehehehhe
Kaporta pürüssüz ama cildim kadar değil jzjzj
Oooooooo güzel bu da olur fjdidkf da ben romantik bir insanım kujhjjjj ikimizin adı ve kalp mi olsa ghhh
Sizimi kıralım efendim jzjz
Sağ ol Abi adamsın 🐺
Teşekkür ederim güzel düşünceniz için
Rica ederim.
Bekleme yapma ticari. Yaya halimle bile çok söylediğim bir laf.
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Yollar biter rujum 💄 bitmez
Of çok iyi jzjz
Evet
Acemi şoför
PUHAHAHAHAH
Genelde böyle yazıyor demi jzjz
Gözün bende kalır, ben yolda kalmam.. 😂
Çok sevdim bunu jsjs
Sen söyle ben ne yazardım 😂
Buraya yazmıyım beni yerin dibine çakarsınız jzjz
Topukluya gerek yok zaten yüksekteyim falan nasıl jzjzj
Bilmiyorum sözü bekliyorum jzjzj
Topukluyla değil vitesle yükseliyorum doğrusu buydu sözün aceleden yanlış yazmışım jzjz
Ocelerim Jekil; Onumden Şekil
Çok iyiydi abi Jsjs
Benden sonrası tufan
Teşekkür ederim buda güzeldi
Rica ederim
yazmazdım ben ya
Niye
Hoş bulmuyorum
burada eğlencesine zaten gerçek olmasına gerek yok
Doğru aslında düşünmek lazım
Olur bekliyorum
