Evlilikte maaşları birleştirmek mi mantıklı yoksa herkes kendi parasını mı yönetmeli?

Birleştirip planlamayı ona göre yapmak mantıklı mı yoksa kadın maaşını eve vermemeli mi?

Evlilikte maaşları birleştirmek mi mantıklı yoksa herkes kendi parasını mı yönetmeli?
Cevapla