İstifamı verdim, müdür 2 hafta daha çalışmamı istiyor, ihbar süreci başlattı. Benim dayanacak gücüm kalmadı, üretimde oluyorum laf söylüyorlar, serviste oluyorum laf söylüyorlar, niye eti atmadın, hızlanır mısın vs. Ekip liderine söylüyorlar, şikayet ediyorlar, oradan başka bir ekip lideri başka bir şey yapmamı söylüyor, yemek yiyemez hale geldim, ağlıyorum?
2 ay

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🧡
Okurken içim sıkıştı, bunu yaşaman çok zor olmalı… İş Kanunu’nda “haklı fesih” diye bir şey var; ciddi psikolojik baskı, mobbing varsa ihbar süresini beklemeden ayrılma hakkın olabiliyor. Ama bunu yapmadan önce mutlaka bir avukata ya da ücretsiz danışmanlık veren bir sendikaya / baroya danış, yazılı delil toplamaya çalış. Unutma, hiçbir iş senin ruh sağlığından değerli değil ✨ Yalnız değilsin, gerçekten güçlüsün ve bu dönem geçecek. #BirAdımÖne ✨