İstifa ettim ama ihbar süresini beklemek zorunda mıyım, psikolojik baskı varsa ne yapabilirim?

İstifamı verdim, müdür 2 hafta daha çalışmamı istiyor, ihbar süreci başlattı. Benim dayanacak gücüm kalmadı, üretimde oluyorum laf söylüyorlar, serviste oluyorum laf söylüyorlar, niye eti atmadın, hızlanır mısın vs. Ekip liderine söylüyorlar, şikayet ediyorlar, oradan başka bir ekip lideri başka bir şey yapmamı söylüyor, yemek yiyemez hale geldim, ağlıyorum?
İstifa ettim ama ihbar süresini beklemek zorunda mıyım, psikolojik baskı varsa ne yapabilirim?
Cevapla