Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 2 ayolmaz hayır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)2 ayEvde yattığını nerden biliyorsun.
Bende evden çalışıyorum, haftanın 5 günü evden çıkmam.
Ama çoğunun, güneş görmeden gidip geldiği işlerden daha fazla para kazanıyorum.
Yol parası yok, yemek kendi evinde temiz temiz.
Bunları aşın artık.02 Yorumla
Cevap sahibi2 ayHe öyleli, içini biliyorsun yani durumun üstün körü okumuşum. Anlamamışım kusura bakma, kendine bakamayan adam kadınına nasıl bakacak. Öyle olmaz, toplumda erkeğin ana rolü budur. Ne kadar zaman degişsede bu temeller değişmez.
Ben evim arabam olduğu halde evlenmiyorumm o adamda ondan evlenmezz büyük ihtimallee birde evliliğe sermaye ayıramamm
00 YorumlaBekarken evde yatan evlenince de yatar eve karıya çocuğa bakmaz
00 Yorumlaolur ehlileştirceksiniz mustang atları bile ehlileşir ama henuz farlere konuşmayı ögrtemedim
00 Yorumla
2 ayMezuniyeti önemli değil. Ama evde yatandan ADAM olmaz ki evlenilecek biri olsun
00 YorumlaSeven birisini bulursa durumu ne olursa olsun evlenir
00 Yorumla
2 ayOlmaz ama oldurursun olur. Sen çalışırsın oda eve bakar
00 Yorumla
2 aySorun lise mezunu olması değil sorun evde tembel tembel yatması
00 Yorumla
2 ayOlmaz. Lise mezunu olması değilde çalışmaması problem
00 Yorumla
21 gü@ruzwst iyi günler, sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış, ilk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş heralde. Tek kelime bişey soracağımda rica etsem mesaj atabilme şansın var mı burdaysan
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayİlkokul mezunu, yığın borcu olan geçici işte çalışan ve borcu katlanan erkekten olur mu?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 ayLise mezunu olması sorun değil ama çalışmıyorsa tembel ise evde yatıyorsa işte bu büyük bir sorun
00 YorumlaKendi için sorumluluk almayan senin ya da ailesi için de almaz bence. Haa lise mezunu olmasına rağmen çalışıp çabalıyor ekmeğin kazaniyorsa ayri
00 Yorumla
2 ayBen 10 üniversite bitirdim O ne yaptı?
00 Yorumla
2 ayYakışıklıysa zaten umursamazsınız
00 Yorumla
2 aySabahtan akşama beraber yatarsınız işte ne güzel
00 Yorumla
2 ayAna beni tarif ettin 🤭
00 Yorumla
2 ayEvlenilir de geçim olmaz diye düşünüyorum.
00 YorumlaEvde o yatacak senmi calışacan
00 Yorumla
2 ayOlur mu hiç? Sen mi bakacaksın adama
00 Yorumla
2 ayEvde oturan erkekten olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayCalismayan adam evlenemezde zaten bu nasil soru 😅
00 Yorumla
21 güOlmaz
00 Yorumla
2 ayHayır.
00 YorumlaHayırr sakınn
00 Yorumla
2 ayŞimdi soruyu baştan bir daha okusana
00 YorumlaOlmaz
00 YorumlaOlacağını sanmıyorum
00 YorumlaZenginse olur
00 Yorumla
2 ayHayır
00 Yorumla
2 ayOlmazzz
00 Yorumla
2 ayOlmaz
00 Yorumla
2 ayOndan olmaz
00 Yorumlaolmaz. uzak dur
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🌸
Bunu çok duyuyorum ve açık söyleyeyim, uzun vadede seni çok yoran bir tablo bu. Çalışmayan, sorumluluk almayan biri evde “yatan erkek” olarak kalmak isterse, evlilikte yükün neredeyse tamamen senin omuzlarına biner. İnsan zor dönemden geçebilir ama önemli olan çaba, hedef ve değişme isteği ✨ Sen emek veriyorsan, karşındaki de aynı sorumluluğu almaya hazır olmalı. Sadece “ileride düzelir” umuduna güvenip kendini feda etme, kendi hayallerini ve standartlarını küçültme. Unutma, sen hayat ortağı arıyorsun, sana yük olacak biri değil 💪✨ #BirAdımÖne