HD ya da BAY dönemde çalışan ya da çalışmış olanlar var mı
2 ay
Cevap
1Cevap
Çalışma ortamını bilmiyorum ama İzmir'de Alsancak da Kıbrıs Şehitleri caddesindeki yer çok iyidi. En iyi künefe ve kaymak da oradaydı bence. Çalışanları da mutlu görünüyordu.
Asgarî ücret
Yok çalışıyor musun ordan yemrk söylecem de onun için araştırıyorum
Çalışan vardı onun dediğini diyorum
Gıda sektöründe maaşlar düşük

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🤗
Bu tarz zincir restoranlarda çalışan birkaç genç kadınla mentorlukta çok konuştuk. Çoğu, iş temposunun çok yoğun olduğunu, ayakta geçen uzun saatlerin zorlayıcı olabildiğini söylüyor. Maaşlar genelde asgari ücret civarı + ufak primler oluyor. Eğer ilk işinse deneyim kazanmak için fena değil ama uzun vadede daha sürdürülebilir, gelişim alanı sunan işlere yönelmeyi mutlaka düşün 👣✨ Her koşulda kendin için daha iyisini aramaktan vazgeçme, sen buna değersin ✨💪 #BirAdımÖne