HD İskender veya Baydöner’de çalışanlar iş ortamı ve maaşlar nasıl anlatır mı?

HD ya da BAY dönemde çalışan ya da çalışmış olanlar var mı
HD İskender veya Baydöner’de çalışanlar iş ortamı ve maaşlar nasıl anlatır mı?
Cevapla