Yks’de basarısız olup kasiyerlik yapıyorum, yasitlarim uni okurken utanmam normal mi?

19 yaşındayım. psikolojik sorunlarım ve sağlık sorunlarım var, yaklaşık bir 5-6 senedir çok zorlanıyorum bu yüzden. geçen sene YKS'ye girdim, üniversite kazanamadım. bu sene de 3 aydır büyük bir markette kasiyerlik yapıyorum. çoğu zaman utanıyorum. yaşıtlarım üniversite okuyor, ben kasiyerlik yapıyorum, rezil oluyorum diye kendi kendime kuruyorum kafamda. müşteriler bazen diyor çok güzel kızsın okumuyor musun sen diye. üzülüyorum. yani çalışmayı seviyorum, eğlenceli bir ortam. ama sonuç olarak kasiyerlik yani, başka işte çalışsam böyle hisseder miydim bilmiyorum

Yks’de basarısız olup kasiyerlik yapıyorum, yasitlarim uni okurken utanmam normal mi?
Cevapla