İş hayatında utangaç ve az konuşan kızlar neden geri planda kalıyor, sevilmiyor?

Kaç tane işe girdiysem böyle. Utangaç bir yapım var, şimdi o patronlar yüzünden utanmaz oldum, çok konuşan birisi oldum ne yani ne bekliyorlar anlamıyorum kötü insan mı olalım. Gözü açık, açıkgöz bir kız değilmişim bilmem ne

İş hayatında utangaç ve az konuşan kızlar neden geri planda kalıyor, sevilmiyor?
Cevapla