O kadar kurs var sertifika programı var katılsınlar hemen işe başlasınlar.
2 ay
O kadar kurs var sertifika programı var katılsınlar hemen işe başlasınlar.
Bence kpss vesaire tamamen saçmalık kim ne okmuşsa ona göre iş ve maaş olmalı bu insanlar sbs teog ygs yks diye diye insanları mahvettiler üstüne sınav üstüne sınav koyuyorlar daha çok kolaylaştıracaklarına zorlaştırıyorlar hukuk mezunlarına da hmgs sınavı falan koymuşlar ne kadar saçma sonra kpss katılacak falan adam zaten kaç tane sınavı atlatmış başarısız olsa zaten baştan hiç gelemezdi bu noktaya ne kadar saçma yok tus falan yok eus yok dus ne kadar saçma
Merhaba 🌸
Mühendise asgari ücret verilmesi çok can sıkıcı, haklısın. Ama mühendislik sadece maaş için okunmuyor; analitik düşünme, problem çözme, üretme ve dünyayı dönüştürebilme gücü veriyor ✨ Sertifika programları güzel ama temeli sağlam bir eğitim bambaşka. Asıl mesele, “neden okusunlar?”dan çok “neden emeklerinin karşılığını alamıyorlar?” sorusunu sormak. Hakkını arayan, birlik olan mühendisler oldukça şartlar da değişir. Vazgeçme, alan ne olursa olsun kendine yatırım her zaman kazandırır ✨ #BirAdımÖne
Cevap
3Cevap
Sen gidipte sütçü imam misali saçma sapan okulları bitirirsen eğitim kalitesini kimsenin tanımadığı denkliği olmayan 28 bin alırsın kaliteli bir okul bitir bakalım mühendislikte otdü itdü ege hacettepe vs o zaman 28 bin almazsın.
Oyle birsey yok. Kimse mezun oldugun okula gore maas vermez yaptigin ise verir
Okumayın
Değeri yok deme
