Hiç çaba göstermeden 2 buçuk yılda Ingilizce de A1 bile değilken B1 oldum. İyi ilerledim mi?

Tek yaptığım şey Reels izlemek ve yabancılarla flört etmekti. Bir de evde arada kendi kendime İngilizce konuştuğumu fark ettim. İngilizceye maruz kalarak öğrendim. Sizce 5 seneye C2 olur mu

Hiç çaba göstermeden 2 buçuk yılda Ingilizce de A1 bile değilken B1 oldum. İyi ilerledim mi?
Cevapla