İki yıllık bir bölümdeyim okula başladığım ilk gün sigara içen bi çocuk bana bakıyordu sonra anladım ki bizim sınıftaymış gel git zaman birbirimize aşina olduk o beni ben onu tanır hale geldik uzaktan sonra çocuğun her hareketi beni ilgilendirir hale getirdi bakmalar yaklaşmalar arada fark ettiğim bi çekim vardı üstüme fazla mı alındım bilmiyorum sonra sonra çocuktan her gün bir adım bir adım bekledim ama gün güne bi uzaklaşma oldu ve o adım gelmedi ben de beklediğimle kaldım sonra tatil girdi araya okula başladı benim fazla dersim yoktu birinci dönem alt sınıflardan bi kızla konuşmuş ve reddetmiş kızı duyum aldım sonra dedim çocuğun sorunu utangaç mı acaba konuşamıyor mu ama baktığımda sınıftan çoğu kişiyle gayet iyi muhabbet edebilen konuşan bi tip ama bana gelince hiçbir şekilde adım atılmadı hâlâ bi çekim var farkındayım arada bakmaları yakalıyorum ama ben de atamıyorum bi adım çünkü bana bi gülsene ben adım atacağım ama o da yok hiçbir sosyal mecradan bulmadım ama kullanıyor da
2 ay

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer