Benden hoşlanıyor mu yoksa ben mi kafamda kuruyorum, sizce ne yapmalıyım?

İki yıllık bir bölümdeyim okula başladığım ilk gün sigara içen bi çocuk bana bakıyordu sonra anladım ki bizim sınıftaymış gel git zaman birbirimize aşina olduk o beni ben onu tanır hale geldik uzaktan sonra çocuğun her hareketi beni ilgilendirir hale getirdi bakmalar yaklaşmalar arada fark ettiğim bi çekim vardı üstüme fazla mı alındım bilmiyorum sonra sonra çocuktan her gün bir adım bir adım bekledim ama gün güne bi uzaklaşma oldu ve o adım gelmedi ben de beklediğimle kaldım sonra tatil girdi araya okula başladı benim fazla dersim yoktu birinci dönem alt sınıflardan bi kızla konuşmuş ve reddetmiş kızı duyum aldım sonra dedim çocuğun sorunu utangaç mı acaba konuşamıyor mu ama baktığımda sınıftan çoğu kişiyle gayet iyi muhabbet edebilen konuşan bi tip ama bana gelince hiçbir şekilde adım atılmadı hâlâ bi çekim var farkındayım arada bakmaları yakalıyorum ama ben de atamıyorum bi adım çünkü bana bi gülsene ben adım atacağım ama o da yok hiçbir sosyal mecradan bulmadım ama kullanıyor da
Benden hoşlanıyor mu yoksa ben mi kafamda kuruyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla