Geçimi tek başınıza sağlayabilseniz de eşinizin çalışmasını ister miydiniz?

Bu sorunun tek bir doğru cevabı yok; ilişkinin dinamiğine bağlı. Ama dengeli olan şu:

Eğer eşim çalışmak istiyorsa, kesinlikle desteklerim. Çünkü çalışma sadece para kazanmak değil; insanın kendini değerli hissetmesi, üretmesi ve birey olarak var olmasıdır.

Ama çalışmak istemiyorsa, sırf “çalışmalı” diye zorlamam. Bu da bir tercihtir.

Kısacası mesele para değil, karşılıklı saygı ve özgürlük. Eşin ne istediği, ilişkinin sağlığı için en belirleyici şeydir.

Geçimin tüm yükünü tek başınıza karşılayabilecek imkâna sahip olsanız dahi, hayat arkadaşınızın çalışma hayatında yer almasını ister miydiniz?
Geçimi tek başınıza sağlayabilseniz de eşinizin çalışmasını ister miydiniz?
Cevapla