Neden hiçbiri derken belli bir kesim ilgimi çekiyor demek istedim 🤣
2 ay
Neden hiçbiri derken belli bir kesim ilgimi çekiyor demek istedim 🤣
Seçici olmak güzeldir. Beş para etmez insanlara yüz vermenin anlamı yok. Ha, sırf güzellik anlamında seçicilikten bahsediyorsan, sende zeka eksikliği var.
🤣🤣🤣 bak yalan yok güzellikte var işin içinde de sohbeti karakteri böyle cana yakınlığı bu tarz biri arıyorum hayatıma neşe vercek beni genç hissetiricek
Ruhen
Sen pişmeye başlamışsın. Olgun erkek iyidir, ne istediğini bilir. Böyle devam et.
🤣 Ya Önceden iyidi ama şimdi napcam ben ya
Merhaba 💫
Bazen böyle dönemler olur, aslında sorun kadınlarda değil, senin beklenti ve zevklerinin değişmesindedir. Ben de bir dönem kimseyi beğenmiyorum sanmıştım; sonra fark ettim ki kafamdaki “tip” çok netleşmiş. Biraz akışına bırak, kendini tanıdıkça ilgini çeken insanlar da netleşecek ✨ #BirAdımÖne
Cevap
4Cevap
kendi tercihin
Artık yaştan ötürü seçici olmaya başlıyorsun ben öyle düşünüyorum
Olm zaten hiçbiri güzel değilki
Parası var desen oda yok
Becerisi var desen oda kötü
Yatakta bişiler yapar desen oda yok aq hep baş ağrır
Sevgi desen ASLA yok sevmez asla
Normal olan bu değil mi zaten hepsini beğeniyosan sorun var ortada 😃
Yani eskiden kafamda model yoktu şimdi model oturdu aşk mı oldum ne tamam bilmiyorum
Ne tarz beğeniyorsun peki fiziksel olarak
Kıvırcık saçlı minyon
Anladıım
Eskiden uzun düz saç severim artık ne olduysa kıvırcık kısa saç seviyorum
Ben kıvırcığım düzleştiriyorum kıvırcık sevmiyorum
Merak ettim elinde hiç kıvırcık resmin var mı
Çoook eskiden kalma var
Oda olur saç modelin aynı ise kıvırcık hali
Var
Görebilir miyim
Kızlarımız çok güzel ama çok da kezban
maalesef her güzelin bir kusuru var
Olabilir fikirlerin değişmiştir normal.
Evet eskiden düz uzun saç severdim
Ne istedigini bilecek kadar olgunlaştın demekki
Teşekkürler
O da güzel olgunlaşıyorsun
Keşke genç kalsaydım 🙃
Niye 😅her önüne geleni şeetmek için mi
Yok öyle olsaydı gençliğimde yapardım yani ergenliğimde 🤣
Yaşlanınca esneme hareketleri şart oluyor yoksa kemik ağrısı başlıyo
Ah dedem yaş kaç😂
29 evladım 🤣
Yaş genç ama için geçmiş
🤣 ne genci be yaşlandım 14-17 yaşlarım değil o zamanlar birini bulup hemen 18 ilde evlenebilseydim
Yuhh devenin nalı😂
Kadınların bundan haberi var mı😂
Sen peki
Derken 🙃
Tipin yani model falan mısın
🤣🤣 yok be nerde
