2 ayhttps://www.youtube.com/embed/g20ZPC2ZYm0Böyle bir borcum yoksa ceketimi alır çıkarım varsa hatalarımı düzeltir devam ederim
01 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🧡
İş yerinde hata yaptığında, önce bir derin nefes al ve kendini suçlamayı bırak. Hepimiz insanız, ben de STK’da çalışırken bir projede bütçeyi karıştırmıştım ve ciddi tepki almıştım. O an sakin kalıp “Nerede yanlış yaptım, nasıl telafi ederim?” diye sordum. Hatanı sahiplen, çözüm önerisi sun ve gelişmeye açık olduğunu göster. Unutma, değerini tek bir hatan belirlemiyor ✨ #BirAdımÖne00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Gizli Üye(25-29)2 ayO işte calısırken baska is ararım buldugum anda cıkarım
013 Yorumla
Cevap sahibi2 ayÇık boş ver baska is mi yok
Cevap sahibi2 ayAnnene söyle düzgün davranmıyolar diye
Cevap sahibi2 aySalla be boş ver
- 2 ay
yanlış cevap veriyorsun arkadaşım. gittiğin yer çıktığın yerden farklı olmayacak. ikincisi sürekli iş değiştirdiğin için herkes seni işe almayacak kariyerin zedelenecek. şahsına ailene söz gelmedikçe, o söylenen söz iş kişiliğinedir, üniformanadır. yanlış yönlendirme yapmayalım... Annen de doğru söylüyor.
- 2 ay
Söz konusu evlenmek değil ki. bi düzenin olması.
- 2 ay
e sen bilirsin.
S.. erler işini der eşyalarımı alır çıkarım
06 Yorumla
2 ayİşinize geliyorsa sana personel çok bana iş çok
013 Yorumla- 2 ay
Bakmadım bilmiyorum konuyla alakası ne?
- 2 ay
Kalifiye bi personel isen. Çıkış yaptığın an yemi yer bulursun
- 2 ay
Tamam çevre edindiysen rakip firmalardaki arkadaşlarınla iletişime geçebilirsin aynı anda 2 yerde sigortalı görünebilirsin. Bursan ayrılıp sabah diğer tarafa işbaşı yapabilirsin
- 2 ay
Evlilik ne alaka?
- 2 ay
Dediğim gibi kalifiye isen sorunun olmaz
- 2 ay
Çevren varsa yeni iş bak bulduğunda ayırıl ihbarın senen varsa haklarını talep et
Gizli Üye(36-45)2 ayKaçıncı olduysa artık durup bir düşünmek lazım.
03 Yorumla
Cevap sahibi2 ayİşte cevabı bulmuşsun, her bitiş kötü değildir fırsatlar bitmez
Gizli Üye(18-24)2 ayBilmem saymadim derim
07 Yorumla
Cevap sahibi2 ayHani aşırı maaş almıyorsam, (ki öyle olsa bana bagiran olamazdı kıdemli olurdum) o şekilde bağırması çok yanlış reste rest
Cevap sahibi2 ayCikarsinlar
Cevap sahibi2 ayO zaman cok da sallamam işe devam ederim mecbur
Hiç hata yapmadım
02 Yorumla
2 ayBir daha yaparım
01 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer