Hayatınızın en büyük pişmanlığı neydi?

Kendimden 7 yaş küçüklerle üniversiteye başlamak, her şekilde dışlandım, artık beni aralarına kabul edeceklerine nasıl inanmışsam ne hırsla çalıştım YKS'ye, şimdiki aklım olsa dışarıdan okur geçerdim, insanın içinde ukde kalıyor o ortama gidip o havayı solumuşsun ama anı biriktirememişsin, taş yerinde ağırdır diye boşuna demiyorlar.

Hayatınızın en büyük pişmanlığı neydi?
Cevapla