Sizce kadın olmak neden bu kadar güzel, en çok hangi yanını seviyorsunuz?

Makyaj yap, giyin, süslenmek bence çok güzel, sonra anne olabiliyorsun mesela en güzeli de o.

Sizce kadın olmak neden bu kadar güzel, en çok hangi yanını seviyorsunuz?
Cevapla