Makyaj yap, giyin, süslenmek bence çok güzel, sonra anne olabiliyorsun mesela en güzeli de o.
2 ay
Makyaj yap, giyin, süslenmek bence çok güzel, sonra anne olabiliyorsun mesela en güzeli de o.
Cevap
5Cevap
Anne olmak ve dünyadanın daha çok şafkat yanına hitap etmek güzel.
Şefkat* son günlerde yazamıyorum kusura bakmayın😄
Her önüne gelene kadın diyorlar , gerçek kadınların hakkının yendiğini düşünüyorum.
Dimi yaaa şunu söyleyen birisi var çok şükür. Millet transları savunuyor falan ama kadın olmak değerli bir şeydir, her önüne gelen ben kadınım diyemez. Kadın olmak belli fedakarlıklar ve duygular ister. Düşüncenizden ötürü tebrik ettim sizi
Ne diyeceklerdi peki cinsiyet kadın
hangii kadınla konuşsam erkek olmak daha güzel diyo kime inanlım biz şimdi :)
Cinsiyetinle barışık ruhunu ve o dişil enerjini tebrik ederim🌺🙏👏
Kız neşesi gelmiş
Anaçlık

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzel soru için teşekkür ederim ✨ Kadın olmanın en çok sevdiğim yanı, sürekli yeniden var olabilme gücü. İster topuklu giy, ister spor ayakkabıyla dünyayı fethet; ister makyaj yap, ister tamamen doğal gez. Seçme özgürlüğün, dayanıklılığın ve başka kadınlara ilham verebilme gücün bence en güzeli 💪✨ #BirAdımÖne