Üniversitede Sözel Dersler Neden Gereksizce Uzatılıyor?

Bazen o kadar uzun ve düzensiz işleniyor ki yapboz oluşturuyor gibi hissediyorum slaytlar arası gidip gelerek. Not çıkarmaya çalışsam düzeni kayboluyor hepsini akıl şeması hâlinde taslaklamak gerekiyor. Mesela isim isim kavram kavram işlenmek yerine bir hikayeleştirme, gereksiz örnekleme var. Siz ne düşünüyorsunuz?

Üniversitede Sözel Dersler Neden Gereksizce Uzatılıyor?
Cevapla