Özel sektörde kapalı ve çirkin olduğumu düşündüğüm için iş bulamıyorum, gerçekten tek çarem KPSS mi?

Kapalıyım, çok çirkinim, özel sektörde uygun iş yok. CV yolluyorum tabii ki fotosuz beğeniyorlar çağrılıyorum, sonra geri gönderiyorlar. Ünv. sınıf arkadaşlarım beyaz yaka işlerini buldu, kapalı açık fark etmez, benden farkları azıcık da olsa giderleri olmaları… Bir de neden çalışmak istiyorsun günah değil mi diyen geçimden bir haber hayal dünyasında yaşayanlar olacak, kısmet çıkmıyor, aile evindeyim, benden destek bekliyorlar yaşlı emekli insanlar…

Özel sektörde kapalı ve çirkin olduğumu düşündüğüm için iş bulamıyorum, gerçekten tek çarem KPSS mi?
Cevapla