Yös ile tıp , mühendislik, eczacılık gibi bölümlere girenler hakkinda neler düşünüyorsunuz?

Burada bir haksızlık sizce var mı?

Yös ile tıp , mühendislik, eczacılık gibi bölümlere girenler hakkinda neler düşünüyorsunuz?
Cevapla