2 ay
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
3Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Burada bir haksızlık sizce var mı?
Cevap
3Cevap
Yani var ama böyle bir imkan sağlanmış onlar da kullanıyor sonuçta. Bazı kişiler için haksızlık bence
Ama sence bir öğrenci çocukluğundan beri bu ülkede yaşıyorsa, bu ülkenin ekmeğini yiyip suyunu içiyor, eğitimini alıyorsa; onun da bu ülkenin gençleriyle aynı zorluk derecesine tabi tutulması gerekir. "Yabancı öğrenci" kontenjanı, gerçekten yurt dışından gelip buraya döviz bırakacak veya kültürel çeşitlilik katacak kişiler için olmalı. Türkiye’de büyümüş birinin bu kontenjanı kullanması, sistemdeki devasa bir açıktır ve senin gibi "mezun" kalıp dirsek çürütenlerin hakkından çalmaktır.
Yurt dışından gelip döviz kazandiranlar, kültürel zenginlik katanlar evet ama yıllarca burada beslenip beslenip sonrada yös ile bir yerlere gelip ardından ülkeyi terk edenlere haram zıkkım olsun
Evet haklısın o kadar detaylı bilmiyorum. Bizde de almanca bur ailenin kızı vardı yani Türk zaten Türkçe biliyor yani niye yösle alınıyor saçma gelmişti ama detaylarını bilmiyorum şimdi haksızlık etmeyeyim yakınım değildi
Her yerde var haksızlık.
Her zaman var adaletsizlik
Onların kontenjanı ayrı diye biliyorum
Zeki kızlar

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba ✨ Bu konu hep tartışmalı ama bence mesele hangi sınavla girdiğin değil, girince ne kadar emek verdiğin. YÖS de zor, ÖSYM de. Farklı yollar ama hedef aynı: okuyup iyi bir meslek edinmek. Haksızlık yerine “ben kendi yolumu nasıl güçlendirebilirim?” diye düşünmek seni çok daha ileri taşır ✨ #BirAdımÖne