Hemşirelik okuyan sevgilim hastane stajına başlıyor, kıskançlıkta abartıyor muyum yoksa normal mi?

Biraz kıskanıyorum yani insan çok oradakilerle samimi olur mu acaba diye abartıyor muyum, o ortamda olunur mu hastalara bakmaktan

Hemşirelik okuyan sevgilim hastane stajına başlıyor, kıskançlıkta abartıyor muyum yoksa normal mi?
Cevapla