Biraz kıskanıyorum yani insan çok oradakilerle samimi olur mu acaba diye abartıyor muyum, o ortamda olunur mu hastalara bakmaktan
2 ay
Biraz kıskanıyorum yani insan çok oradakilerle samimi olur mu acaba diye abartıyor muyum, o ortamda olunur mu hastalara bakmaktan
Oraya gelen hastalar genelde kendi canını düşünüyorlar. Genç hasta sayısı da az oluyor çoğu zaman. Sürekli insanlarla muhatap olmaktan sıkılıyor zaten hemşireler de.
Güvensizlik belirtisi yapma kral.. İş arkadaşları olur başka bir şey olur bunlar normal. Yavşayan sarkıntılık yapanlarda olur sen ona güvenmen lazım..
Eğer güvenmiyorsan aldatabilir diyorsan bunu yapmak isteyen hastanede değil her yerde yapar..
Merhaba 💫
Kıskanman çok normal, sevdiğin insan yeni bir ortama giriyor ve kontrol sende değil, bu da tedirgin ediyor olabilir. Ama hemşirelik stajı yoğun, yorucu ve sorumluluğu yüksek bir süreç, aklı çoğunlukla hastalarda olacak ✨ Güven ve açık iletişimle konuşursan için çok daha rahat eder. Unut, sağlam ilişki kontrolle değil, güvenle büyür 💖 #BirAdımÖne
Cevap
0Cevap
