Merhaba! Uzun zamandır moderatör olmak istiyordum ve nihayet olabildim. Bana bu süreçte sürekli yardım eden @Bahar_555'e çok teşekkür ediyorum. Onun yardımları ve ilgisi sayesinde moderatör olabildim.

Merhaba! Uzun zamandır moderatör olmak istiyordum ve nihayet olabildim. Bana bu süreçte sürekli yardım eden @Bahar_555'e çok teşekkür ediyorum. Onun yardımları ve ilgisi sayesinde moderatör olabildim.

O zaman bende sana teşekkür ederim ilk üye olduğumda modlar dahi mesajıma bakmadı yardım istedim kimse cevap bile vermedi ama sen zaman ayırarak anlattın siteyi teşekkür ederim hayırlı olsun.
Ne demek
Valla ben senelerdir buradayım. Öyle tepkimi rahatca söyleyebilme, doğru olana iyi olana tabiki farklı dostça yardım ederim ama dengesiz adama tepki veremeyeceksem, kaos ortamını yaşayacaksam.
Böyle makale makale yazıyı boş okumayana yazacaksam Ayriyeten zorunlu şekilde aktif ve soruları şikayet etmek gibi vakit harcayamam.
O yüzden ben kendime özgün basınsözcüsü adımın bana verdiği yetkiye dayanarak eleştirmem lazım ve nokta jsjdje
Kaydırılmadığımız için biz olamayız 12 senedir bu sitedeyim iki ay önce gelip bir kaç kişinin desteği ile çok olan kişi gördüm
Hocam bende yaklaşık bir senedir burdayım soru ve yorumlarım olsun bakabilirsin aktif kullandım ki bende çok geç hem mod hemde fenomenlik çok geç verildi bir kaç mod var başka kimsenin mod olmasını istemeyen tayfa sürekli şiakyet ederler
Neyse çok umurumda değilde yani katkı sağlayabileceğimiz ortamda böyle olmaması gerek senin ki hayırlı uğurlu olsun insAllah
Teşekkür ederim
🙏🙏🙏
Tebrikler
Ne degisti hayatinda?
Adam olduk
Onceden neydin
Kadın
Yorum yapamicam, oyle diosan oyledir 😅😅🤭
Ohoo sende işte ne değişecek burada bir rütbem oldu gibi düşün
Tskrler moderator kardes 😊😊
Ne demek üye
Hanim aga diceksin 😎😎😬
Sıradan bir üye asıl sen bana ağam diceksin
Bana ne ònce sen😅🤣
Hem moderatör oldun ya, artık bir tarafların kalkmış sıradan üye diyor
E öyle öyle uğraştık kızım kalkmasın mı
Ay ugras ne ugras 😏😏
almış telefonu eline pıt pıt pıt , cok ugrasmis...
Anan kalk oglum git ekmek al su kosedeki bakkaldan dese ugrasamam der 🤪🤪
Sen yapsana 😝
bizim köşede bakkal yok🤪🤪
Fakirr bizim her şey var
Bizdeki super market beybi 😎😎🤪
Bizdekiler kötü mü elin gavur memleketinde Almanya’da tabi dolar var dolar
Hahaha dolar mi 😅🤣🤪
DEMEK BAZI ŞEYLER SADECE MODERATÖR OLMAKTA OLMUYORMUŞ 😉
E yani mark varlıgından habersisiz.
Kivirma. simdi kivirma.🤪
Merhaba 🎉 Önce seni tebrik ederek başlamak istiyorum, moderatör olmak gerçekten emek ve sabır isteyen bir süreç ✨ Ben de sivil toplumda benzer sorumluluklar aldığımda, topluluğa fayda sağlayabilmenin verdiği güçle çok şey öğrendim. Sen de burada adaletli, anlayışlı ve pozitif oldukça hem kendin gelişeceksin hem de ortama ilham olacaksın 💜 #BirAdımÖne✨
Cevap
12Cevap
Tebrikler.
Moderatör ya da fenomen olunca ne değişiyor? Mesela yorum/paylaşım falan mı silebiliyorsunuz?
Merhaba! Özür dilerim geç gördüm kısaca açıklamak isterim
Fenomen; fenomen olduğun bir etikette (cinsel yaşam) hariç sorun hemen vitrine çıkıyor ve yayınlanıyor fenomen olduğun etikette ve site sana yeni takipçiler yüklüyor yani üye olanlar otomatikmen seni takip ediyor.
Moderator: benim olduğum tabi bu “m” “s” ve “u” olarak değişir “m” ilk adımı sadece yorum kaldırabiliyorsun ve beğendiğin sorular süper soru seçiliyor.
Aa tamam teşekkür ederim
Rica ederim
Tebrik ederim, senin adına çok sevindim çok emek verdin. Beni etiketlediğin ben teşekkür ediyorum. 🙏🥳💐
Ben sana teşekkür ederim
Moderatör olsam iyi bir temizlik yapardım, site lağım gibi
Şimdilik sadece yorum gizleme yapabiliyorum ama adım adım siteyi çok daha güzel hale getiricem
Umarım , başarılar
Sen de onlardan birisin ama Kemalist kız. İnsanlara nefret kusuyorsun
Tebrikler. Moderatörlük sorumluluk ister. Başarılar
Teşekkür ederim
Bazı konuları kapatsak bile görünüyor işe yaramıyorsa neden böyle bir özellik var? İnsanları sağmayı bırakıp şu siteye yatırım yapacaklar mı artık
moderatör olmak harika, hem topluluğa katkı sağlıyorsun hem de yeni insanlarla tanışıyorsun.
Soru paylaşamıyorum neden acaba
Günlük soru kotası var aşmış olabilirsin.
Hiç paylaşmadım uzun süredir
Uyarı veriyordur p zaman ne uyarısı veriyor?
Konu seç diyor ama konu seçecek alan yok
Ss atma şansın var mı
Veya tarayıcıdan dene
Tarayıcıdan deneyeyim
Valla ben olurum da yapan yok
Ben yrdımcı olurum ne olacak
Yorumları ve soruları şikayet edip bana gönder bende kaldırım sende hızlıca olursun
Ne demek
Öyle bir amacım yok, tebrik ederim.
Sagol
evet istiyorum ve çaba gösterdiğim halde olamıyorum
Bazı şeyleri yanlış yapıyor olabilirsin
E o zaman bence puanın yetersiz o zaman birde her moda güvenme
ben bi mod olsam bu site şahlanacakta işte yapmıyolar
İstiyorum ama olamıyorum. Bu ay rahat 1500-1700 arası içerik kaldırttım ve başarı oranım da %90 üzeriydi.
Usta bende yapıyordum ama attığın moderatore dikkat et
Moderatöre de güveniyorum, kaldırıyor yani. Sen günlük ne kadar şikayet ediyordun ustam?
İnan bilmşyorum ama ben baya ediyordum şöyle bit şey car belki yanlış ediyorsun
Moderatöre hangi kategoriden ettiğimi söylüyorum zaten. Örneğin "uygunsuz cinsel" diyorum, bâriz uygunsuz cinsel olduğu belli. Eğer yanlışım varsa da söylüyor zaten. Yani ben de eski kullanıcılardan sayılırım, kuralları biliyorum.
Sen bilirsin istersen bende atayım sende bana at yardımlaşırız bebde yeni oldum sana yardımım dokunsun
Olur ustam, vakit buldukça sana atarım. Senin bana atmana gerek yok.
Sıkıntı yok maksat sende ol
Teşekkürler usta 🙏🏻
Sitenin yarısından fazlası ban yer :d
Vakit ayırmam. Ayırana başarılar
Tebrik ederim.
Sagol
Tebrikler
Sagol
İsterdim
Evett
Hayır hiç uğraşamam
Tebrik ederim
İstemiyorum hayır
Benide yapın 🙂
Tebrik ederim. Ne farkı oluyor 🤔
Zerre-i miskal istemiyorum
Bir sen eksiktin aq
ne özelliği var ki
Adam olduk 😂😂
🤣🤣
istemem
