İş görüşmesine gidicem bir tane bile kıyafetim yok neden bu kadar fakirim?

19 yaşım
Kışın 1 tane bile kıyafet almadım daha doğrusu alamadık bütün masraflar okula giden küçük kardesime gittiği icin ben çalışmıyorum okumuyorum 1 senedir evet hep evdeydim bir yerede çıkmıyordum. Şimdi kıyafetim yok bildiğin dolabım hep çöplerle dolu hepsi pijama napicağım ben okey doğduğum yer kaderimde ben sıkıldım yaşama hevesim git gide hep azalıyor.. ailemde almaz babam zaten sıkıntılı annem desem gidiyosan git gitmiyorsan beni karıştırma der napicam ya
İş görüşmesine gidicem bir tane bile kıyafetim yok neden bu kadar fakirim?
Cevapla