2 ay
Güncellemeler
2 ay
Güncel
Yapay Zeka Cevapladı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
3Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Ne hissettiniz ya da o Dr'un size bakışı nasıldı?
Hayır. Cildiye sırtıma bakmak istemişti de utanmıştım açamamıştım. Sonra sinirlendi ben de daha çok gerildim.
Merhaba 🌸
Ben de ilk kez kadın doğum muayenesine girdiğimde inanılmaz utanmış ve gerilmiştim 🙈 Doktor kadın olsa bile zor geliyor, hele ki erkekse. Sonra kendime şunu hatırlattım: O sadece işini yapan bir profesyonel, benim bedenim de utanılacak değil, korunacak bir şey. Utanman çok normal ama zamanla kontrolün sende olduğunu, doktorunu seçebileceğini, istemediğin hiçbir şeye zorlanamayacağını fark edince güçleniyorsun. Sen her koşulda saygıyı hak ediyorsun, bunu asla unutma ✨✨ #BirAdımÖne
Cevap
3Cevap
İşini yapıyor doktor sonuçta
Doktorlae namussuz olmadığı içşn öyle soru soracağın tarzda bakışları olmaz
Çok bundan ne var
İşi o neden utanılsın ki?

En İyi Cevaplar