Kadınların erkek jinekoloğa gitmesini eleştirenler gerçekten neyi savunuyor?

Burada bazı erkeklerin kadınların erkek jinekoloğa gitmesini “uygunsuz” ya da “yanlış” bulduğunu görüyorum. “Kadın doktor yok mu” gibi söylemlerle bunu bir ahlak meselesine çeviriyorlar.
Ama aynı kişilerin kadınlara karşı sınır tanımayan, rahat ve saygısız davranışlar sergilemesi sizce de ciddi bir çelişki değil mi?
İnsanların kendi davranışlarını sorgulamadan, başkalarının tamamen kişisel ve sağlıkla ilgili bir tercihine bu kadar kolay müdahale etmesi ne kadar doğru?
Bu sizce gerçekten bir değer savunusu mu, yoksa sadece başkalarının hayatına karışma isteği mi?

Güncellemeler
2 ay
Namusunuz yok mu sizin demiş aynı kişi bütün gün sapık gibi herkese asılıyor
Kadınların erkek jinekoloğa gitmesini eleştirenler gerçekten neyi savunuyor?
Cevapla