Hamileyken isi birakip cocuga kendim mi bakmaliyim yoksa krese mi vermeliyiz?

Arkadaşlar biz yurt dışında yaşıyoruz
Eşimin tüm arkadaşları yabancı kadınlarla evli, hepsi çalışan kadınlar. Şu anda ben de çalışıyorum ama 3 aylık hamileyim. Çocuğumuz olunca kreşe vermek istemiyorum, kendim büyütmek istiyorum. Eşim kreşe de verebiliriz dedi. Ben olmaz dedim. En az 2-3 yaşına kadar ben bakmalıyım dedim.

Dün arkadaşları geldi misafirliğe. Onlar kreşe mi bakıcıya mı vereceğiz diye sordular. Ben de dedim ki, ben çalışmayı düşünmüyorum (maaşım iyi, eşimle aynı kazanıyoruz). Hepsi aaa deyip şaşkınlık ifadesi gösterdi. Ama tek kişi bu devirde geçinilmez, artık kadın ve erkek çalışmalı gibi sözler söylediler. Eşim de bakacağız diye geçiştirdi. Kendimi kötü hissediyorum. İşimi bırakırsam da, tekrar aynı kalitede bir iş bulmam çok zor gözüküyor. Açıkçası ben de çalışmak istemiyorum. 30 yaşına gireceğim, 1 yıldır evliyiz, bu yaşa kadar çalışmaktan da yoruldum. Evde oturup çocuğuma bakmak istiyorum.

Eşimin maaşıyla geçinebiliriz, ama şu anki gibi rahat etmeyiz. Ve eşimin ev ve araba alma hayalleri suya batar. Benim gözümde ev alma ve araba yok, o deliriyor ev satın almak için. Ben gerekirse kirada yaşayalım, ucu ucuna geçinelim ama çocuğu ben büyüteyim diyorum. Şu an kendisiyle açık bir şekilde konuşmadık. Sanırım o da çekiniyor, çünkü benim çizgimi fark etti. Kendimi kötü hissediyorum. Ama bir yandan da kararım kesin...
Güncellemeler
2 ay
Peki ya paraya ihtiyacim olursa kişisel giderlerim icin , nasil isteyeceğim..
Güncellemeler
2 ay
Zaten esim hep, çocuğu 2 yil sonra falan yaparız diyordu. Önce ev falan. Ama hamile kaldım beklenmedik sekilde
Hamileyken isi birakip cocuga kendim mi bakmaliyim yoksa krese mi vermeliyiz?
Cevapla