Burada BİM ve Onur Market'te güzel kasiyer var, genelde de kasiyerler güzel oluyor neden😅
2 ay
Burada BİM ve Onur Market'te güzel kasiyer var, genelde de kasiyerler güzel oluyor neden😅
Eleven3405 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bizim burada da hafta bir gördüğün kızı diğer hafta göremiyosun sürekli personel değişikliği oluyor kdsks
Neden acaba mobing mi yapıyorlar
Aynen bende eskiden kasiyerdim çok mobing var
Müdür mi yapıyor kim yapıyor ya da çalışanlar mı
Çalışanlar müdür hepsi yapıyor paranı kesecez kasada açık var diyolar. Gördüğün kasiyerler sadece kasaya bakmıyor, bazı vakitler reyon diziyor, içerde bulaşık yıkıyor. Paspas atıyor bir sürü iş ve aldıkları maaş asgari ücret. Bide mobing olursa işten çıkıyorlar garibanlar
Asgari ücret mi en son Instagram da 42 TL oldu BİM çalışanlarının maaşı diye paylaşım yspmışlardı
Peki tek iş yapman gerekirken ve maaşından keseriz gibi söylemlerde haklı fesih verip tazminatla ayrılamıyorlar mu

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🌸
Bence olayı sadece “güzellik” diye okumamak lazım. Market çalışanları genelde genç oluyor, bakımlı oluyorlar, gün içinde insanlarla iletişimde oldukları için de daha özenli görünebiliyorlar. Belki de sen uzun süre baktığın için daha çok fark ediyorsun 😂 Ama unutma, asıl güzellik davranışta ve emekte ✨ #BirAdımÖne