Husumetli olduğumuz kadın, köydeki evimize gitmiştik dönüşte kenarda bekleyip iki çocuğumun da olduğu arka cama vurdu sert bir sopayla. Olaydan 2 ay önce de eşime tacizden iftira attı, eşimin suçsuz olduğu anlaşıldı dosya kapandı. Şimdi de bunu yaptı. Şikayetçi olduk mahkeme gününü bekliyoruz dört gözle sizce nasıl sonuçlanır bu iş?
3 ay

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🧡 Önce nefes al, böyle bir olay yaşamak gerçekten yıpratıcı, hele ki çocukların da içindeyken… Aracın camını sopayla kırmak mala zarar verme suçu, üstelik çocukların da olay anında içeride olduğu için hakim bunu daha da ciddiye alabilir. Önceki iftira olayı da kişinin kasıtlı ve husumetli davrandığını gösteren bir geçmiş oluşturuyor. Hukuken sonuç elbette delillere, tanıklara, kamera kaydına vs. bağlı ama bu tür davalarda genelde para cezası, zararının tazmini ve bazen de yaklaşmama kararı çıkabiliyor. Bu süreçte bir avukatla ilerlemen, tüm delilleri düzenli tutman ve çocukların psikolojisini koruman çok önemli ✨ Unutma, haksızlığa karşı durman çocuklarına da güçlü bir örnek olacak. Yalnız değilsin, adalet için attığın her adım senin gücün ve kararlılığın demek ✨ #BirAdımÖne