Gizli Üye(18-24)3 ayGüzel ve başarılı olan çekicidir ama ulaşılması zor olduğu için de yanına yaklaşamazsın ve duygusal bağ kuramazsın. Normal orta halli birisi ile yakınlaşabilir bağ kurabilirsin dolayısıyla sevgi Bence asıl burada olur. Öbürü sadece göze hoş gelir bence. Ve ayrıca davul bile Dengi Dengine ben de çok yakışıklı çok başarılı birisi değilim ki normal sıradan birisiyim.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Selam 💫
Bu soruyu erkeklere soruyorsun ama ben kendi gözlemimi paylaşayım: Çoğu erkek, yanında “rahat” hissettiği kadına yöneliyor. Çok güzel ve başarılı kadın bazılarında özgüven yarışı tetikliyor, “yetmem” korkusu oluyor. Ama unutma, doğru erkek için güzellik de başarı da artı değer, asla eksik değil. Kendin olduğun yer en güçlü olduğun yer ✨ #BirAdımÖne00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
3 ayabla cidden soruyomusun çok güzel ve başarılı biri tabiki
02 Yorumla
Soran3 ayAblam o zaman neden orta halliler tercih ediliyor
- 3 ay
o erkekler çok güzel ve başarılı kadınları haketmediği için
Çok güzel ve başarılı biri ,
013 Yorumla
Soran3 ayHelal be, nadirsiniz
Soran3 ayNe açıdan belli değil
Soran3 ayÇok doğru.. bilinçlisin
Soran3 ayİkisi bir arada olup yalnız olanlar da var
Soran3 ayHayır kabul etmiyorum 😄 itiraz ediyorum
Soran3 ayYalnızlık aslında güzel ama bir yere kadar
3 ayOrta halli rica edim
03 Yorumla
Soran3 ayNeden peki
- 3 ay
Gozum yukseklerde degil bende yuksek biri degilim davul dengi dengine misali
Soran3 ayHmm
3 ayAhlak ve karakter sahibi
06 Yorumla
Soran3 aySorduğum kritere göre cevaplar mısın
- 3 ay
Başarısı onun Kendini geliştiriğiyle alakalı normal orta hal almasında sorun yok
Soran3 ayTamam da tercihin hangisi olur
- 3 ay
Tercihim karlateri ve ahlakı statüsü bakmıyorum insanın
Soran3 ayİkiside karskterli ve düzgün. Biri daha güzel dikkat çekici, diğeri değil
- 3 ay
Gönül neyi severse güzel odur
3 ayGüzel başarılı tabiki
00 Yorumlaorta halli olsun
01 Yorumla
Soran3 ayNiçin
Hangisi bizi seviyor
02 Yorumla
Soran3 ayİkiside
3 ayİkincisi
04 Yorumla
Soran3 ayNeden
- 3 ay
Güzel kızla uğraşamam onlar genelde şımarık kibirli falan oluyor ya da talipleri çok oluyor rakiplerle uğraşamam
Soran3 ayBu şekilde düşündüğünüz için güzel ve kaliteli kadınlar yalnız
- 3 ay
Nerden biliyosun güzel kızların o yüzden yalnız olduğunu?
Normal orta halli
06 Yorumla
Soran3 ayNeden bizim suçumuz ne
- 3 ay
Bak işte hemen bizim suçumuz ne diyorsun. Çok başarılı birisi kariyerine odaklanır sevdiğine değil. Ben böyle bir kızla görüştüm. Benim için erkek 2. planda demişti. Ben hayatıma alacağım kadını ilk sıraya koyarım o da beni ilk sıraya koysun isterim. Yarın bir gün bir şey oldu diyelim meslekten vazgeçmesi çok zor olur.
Soran3 aySenin görüştüğün kız böyle yapmış diye her başarılı kadın bunu yapacak değil.
- 3 ay
Her kız böyle. Örnekleri çoğaltabilirim. İşinle eşin arasında kaldığında tırnaklarınla kazıdığın bir kariyeri bırakacak değilsin haklı olarak. Her görüştüğüm kadın sen çok iyi birisin ama kıskanç olmasan diyor. Kadınların günümüzde erkek tercihlerini de görüyoruz. Alkol alan, sürekli cinsel konuşan, hor kullanan. Sonra burada yazıyorlar eşim şöyle oldu böyle oldu. Seçimleri yanıltmadığı gibi bunlarda yanıltmaz.
Soran3 ayNe alakası var her kadın bu tarz erkekleri seçmiyor. Üstelik kariyeri bırakması adına desteklemekte bir seçenek
- 3 ay
Çoğunluk bunları seçiyor. Vaktiniz varsa biraz araştırma yapmanızı öneririm. Kadınlar evcimen erkekten çok daha flörtöz erkekleri seçiyor. Ayrıca da kendi kararları ben fikrimi söylüyorum. Kariyerli kadın da ego biraz daha baskın. Kadının kariyerli olması, kendi ayakları üzerinde durması çok güzel ama işte evlilik açısından bana birax daha zor geliyorlar. Benim teyzem mesela eski kuşak. Hem hemşire hem de eşine sadık. Yeni kuşakta hemşireyle konuşuyorum ben istediğimi yaparım sen kimsin diyor 😅 erkek arkadaşının evinde kalmak istediğini yapmak. Ben arkadaşların hepsine bol şans diliyorum.
3 ayBaşarılı olsun
04 Yorumla
Soran3 ayOrta halliyi tercih ediyor erkekler neden
- 3 ay
Kadını ezmek ve üstlerinde olunca altında ezilmemek için
Soran3 ayO ne demek yav
- 3 ay
Nasıl ne demek?
3 ayOrta hali kıskanırım
00 YorumlaHangisi daha kadınsıysa
00 Yorumla
3 ayOrta halli iyidir
00 Yorumla
3 ayİnce belli olsun yeterli
00 YorumlaNormal orta
00 YorumlaBaşarılı
00 Yorumla
3 ayDaha güzel başaırılı
06 Yorumla
Soran3 aySen nadir bulunuyorsun😄 çoğu erkek ikinciyi tercih ediyor. Seni tebrik ederim sayınızın artması dileğiyle
- 3 ay
Ne alaka ikinci
Soran3 ayÇünkü ilki bana bakmaz, bana fazla gelir diye düşünüyorlar genelde
- 3 ay
Ya yok ne olursa olsun ben istedikten sonra olursa olur olmazsa o bakmıyor diy eben kötü ya da çirkin değilim 😂
Soran3 ayİşte sende özgüvenlisin her erkek böyle olsa keşke
- 3 ay
Hahaha sağol
Normal bir kadın
10 Yorumlahepsi iyi
00 YorumlaGüzel birini
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer