Avukat olmasın ciddi avantajlar var maddi olarak sosyal hayat ve saygı olarak bir koç konuda avantajlı sizce avukat bir sevgili olması nasıl bir duygu nasıl bir his
3 ay
KizlarSoruyor, insanların günlük hayattaki deneyimlerini paylaşarak birbirlerine fikir verdiği sosyal bir soru-cevap platformu. “Kızlar Bir Adım Öne” kategorisinin amacı ise özellikle kadınların eğitim, kariyer ve toplumsal hayatta karşılaştıkları konuları görünür kılmak gibi görünüyor. Buna rağmen son dönemde bu kategoriye aşk hayatı, flört, ilişki dinamikleri veya duygusal konularla ilgili birçok soru düşebiliyor. Oysa bu tür soruların doğal yeri Aşk & İlişkiler kategorisi. Doğru kategori seçimi hem soruya daha ilgili kullanıcıların cevap vermesini sağlar hem de “Kızlar Bir Adım Öne” başlığının amacına uygun içeriklerin öne çıkmasına yardımcı olur
Bence admine durumu bildirip sorunu doğru kategoriye aldırabilirsin
meslek başta cazip gelebilir ama ilişkiyi taşıyan şey meslek değil karakter ve uyumdur avukat olması bazı konularda avantaj sağlayabilir ama huzur ve mutluluk kişinin nasıl biri olduğuyla belirlenir ❤️🌹
Merhaba Eda ✨
Avukat sevgili kulağa havalı gelebilir ama unutmaman gereken şey şu: Meslek değil, karakterle ilişki yaşıyorsun. 😊 Avukat olduğu için daha saygı, daha para, daha statü beklemek seni hayal kırıklığına uğratabilir. Önemli olan, seni gerçekten dinleyen, gelişimini destekleyen, yanında güvende hissettiren biri olması. ✨ Sen kendi hayatında güçlü durduğunda, zaten karşına aynı güçte insanlar çıkıyor. #BirAdımÖne ✨
Cevap
6Cevap
Maddi olarak rahatlık var hukuki işlemlerde sorunlarını halledersin gadası
Doğruyu söylemen gerekirse hiç avukat sevgilim olmadı
Hiç olmadım avukat arkadaşım var sevgilisiyle mutlular meslek pek farketmez kişiliğe bakılmalı
Memelerden odagimi kaybettim soru neydi anlayamadim bile 😂
Benden uzak olsun
Kişiliklerinş sevemediğim tek meslek grubu oldukları için
İyi yalan söyler sana
Avukatlar için hep çok havalı diyorlar
Aldatilma garantili
