Kız arkadaşa tekrar kolye almak bayat mı olur, yoksa daha şık bir kolye özür hediyesi için mantıklı mı?

Benim sevgilime ilk hediyem bi kolyeydi. Aham şaham bişey değildi girdiğim ilk butikten almıştım ve beğenmişti de. Bugün de bi tartışma yaşadık ve sanırım kalbini kırdım biraz özür mahiyetinde gönlünü almak onun haklı olduğunu söylemek için buluşacağım. Buluşmaya giderken de elim boş gitmek istemiyorum. Çok şık bi kolye buldum gözüme hoş geldi baya öncekine göre çok çok daha güzel ve daha tuzlu tabi :D Sizce aynı türden 2. kez hediye almak kötü bi fikir mi? Başka bişey mi düşünmeliyim?

Kız arkadaşa tekrar kolye almak bayat mı olur, yoksa daha şık bir kolye özür hediyesi için mantıklı mı?
Cevapla