Is yerinde dalga gectiler, uzuldum, bu kadar alay edecek ne vardi?

İş yerinde geçici olarak başka ofise geçmiştik, oradaki mola yerinde pencere vardı hoşuma gitti, önceki mola yerinde pencere yoktu bir an söyledim "aa pencere var ne güzel" dedim, orada bir abi "güldü, pencere var yok asla umurumda bile değil ki benim dedi." Yanındakilere kıkırdadı. Zaten bu abi herkesle de konuşmuyor ya yöneticilerle ya da böyle çok güzel havalı olan kişilerle takılıyor grubu var, özgüvenli konuşkan biri, benimle dalga geçince üzüldüm

Is yerinde dalga gectiler, uzuldum, bu kadar alay edecek ne vardi?
Cevapla