
Kollarım çok mu kalın? Omuzlarım da geniş olduğu için görenler boks mu yapıyorsun diye dalga geçiyor, nasıl düzeltebilirim?

Kollarım çok mu kalın? Omuzlarım da geniş olduğu için görenler boks mu yapıyorsun diye dalga geçiyor, nasıl düzeltebilirim?
Öyle ki ben erkek olarak sana şunu söyleyeyim vücudun mükemmel ve güzel zayıf da değilsin Kilolu da değilsin tam ortasın tamam bunu gerçekten söylüyorum fotoğrafına bakarak söyledim. Ha şunu biliyorum ben sana hayatta ulaşamayacağım hani senin gibi bir kıza da ulaşamayacağım bu kadar güzellikte ya Ben yalan yalan yok İster miydim senin gibi bir eşim olmasını senin gibi bir kadınla yatmayı o kadar çok isterdim ki yani belki bu yüzden intihar edeceğim ama şunu söyleyeyim vücudun mükemmel hayır Afedersin abazanlıktan dolayı söylediğim kelimeleri değil gerçekten
Ama bir iki gün oldu bu yazı yazalı da inanır mısın kaç defa rüyama girdim biliyor musun allah'ım kaçta var rüyama girdin ve beni rüyalandırdın ya o kadar vücudun güzel ki acaba sahip olsam ne isterim ben ki yani bu dünyada ne isterim ki düşünsene 30 senedir sahip olamadın bir kıza dokunacaksın düşünsene yani ne bileyim ya kıvrımlar hatlar böyle tatlı bir vücudun var ki ya bilmiyorum ben çok isteklendim Allah'a yemin olsun ki O kadar hoşuma gittik ya bilmiyorum ya benim eşim falan olsam var ya seni öpmek santimini bırakmam ya sanki minis santim diye
Tanırım Ne güzelsin sen ya allah'ım ne olursun ya bana versene allah'ım ne olursun bunu yatana bir gireyim ya başka bir şey istemiyorum ben ya çocuğumun annesi olsun Yarabbi bu kadar ya allah'ım o kadar susadım ki kime anlatayım gönderdiğimi Bilmiyorum ya o kadar susadım ki ya ne olursun biraz rahatlasam. Ölmeden önce koynuna girip susuz görmek istiyorum ya. Ne olursun bir gece benim oraya ne olursun ya o kadar ihtiyacım var ki o kadar yalnızım ki o kadar sanırım ki anlatamam sana susadım ki
kolların ve omuzların geniş olması genetik yapından olabilir. bunun yanında eğer spor yapıyorsan kas kütlesinin de buna etkisi olabilir. eğer kollarının incelmesini istiyorsan kardiyo egzersizlerine yönelebilirsin. koşu, bisiklet, yüzme gibi aktiviteler yağ yakımını hızlandırarak kas kütles
Abi Hatun'un fiziğine bak ya İnce Bel çıkık kalça kimi cenneti yaşatırsın acaba yatak odasında ya hani şununla bir gece geçireceksin ömrüne 20 yıl bekler resmen ya
Selam ✨ Fotoğrafa baktığımda sadece güçlü ve sağlıklı görünen bir beden görüyorum, inan bana kaba duran hiçbir şey yok 😊 Üniversitede spor yapan kadınlara destek olurken hep şunu fark ettim: Omuzlar ve kollar sandığımızdan çok daha hızlı şekilleniyor. Düzenli esneme, hafif ağırlıkla sıkılaştırma ve doğru duruş bile büyük fark yaratıyor. Kendini saklama, güç güzeldir ✨ #BirAdımÖne
Cevap
90Cevap
Ailen de geniş omuzlumu kilon iyi ama fazlan oldupu için mi öyle duruyor anlamadım
Annemde bu sekilde genetik galiba gecmez mi:( spor yapsam filan
Omzun değişmez bence ama kolların sporla şekillenebilir belki
Omuz kısmın çok kalın kolların iyi de güzel duruyor bence takılma onların dediklerine
şu resimde kimse omzuna da koluna da bakmamıştır :D
Kalın üst kol, kadında kadınsılığın bilimsel kanıtıdır. Bunu değiştirmek çok ta gerekli bir şey gibi görünmüyor.
duruşun postürün çok iyi, boş düşüncelere kapılma, omzunu küçültemezsin. tavsiyem tam tersi inadına spora başla büyüt.
Yaş biraz ilerleyince torba gbi sarkıyor onlar kadinlarda
Estetik yaptırırız yaaa
Ajda 2.0
Kötü durmuyor bu açıdan bence kafaya takmayın derim. Ama değişim isterseniz egzersizler ile sıkılaşma sağlanabilir.
Bence çok güzel duruyorlar fiziğin de harika onlar semi kıskanıyordur
Söyleyenler erkek maalesef
Onlar da erişemediği içindir
düzeltilecek bişey yok ki gayet sağlıklı görünüyorsun
O değilde dar omuz ve kilo alınsa bile çubuk gibi gözüken kol nasıl kalınlaşır vegenişler
Ben bi gariplik ya da sorun görmedim. Son derece normal duruyor
düzenli spor diyet bölgesel zayıflama program yazmak gerek
öncelikle kollarınız kalın durmuyor gayet güzel ayrıca bu genetik bir şey gayet güzelsiniz
Kalsın bence maşallah yenir fena yenir ahaha
Hayır kolların o kadar da kalın değil bence Fiziğin çok güzel ve çok zarif kalçaların da harika
Kolların değil de kalçan kaba duruyor 🤣😆😅
erkek gozuyle cok daha cekıcı boy kılon kackı?
İyisin bence gayet ama kolları inceltmek diye bir şey yok ya kalori açığı bırakıp spor yapacaksın diğer yerler erimesin diye o bölgeleri çalışacaksın ancak öyle olur
Manyak misin kızım harika görünüyorsun bence daha ne istiyorsun acaba
Büyük ihtimal le genetik dir kalçaların ve göğüslerin gercekden mükemmel
Yoo fiziğin çok güzel emin olabilirsin. Tam bir güzel kadın fiziği🤌
Kaba falan değil sen abartıyorsun
Uf her halta da bir şey bulmasınlar herkes bir dönüp kendine baksın önce ya
Gayet normal insanları bu kadar önemseme bence
Bence gayet iyi fiiğin
Fiziğin*
Görüntü kötü değil, dalga geçenlerin sorunu.
Hayalimiz şaka şaka iyi işte
Ahhahajaja
😁😁
değişmiyor o maalesef
Popo kısmı çok seksi ama ince bel de fena
Günlük ego kasma ilgi alma dozunu da aldın ho
Sporla düzelir incelir
Fiziğin harika bence kollara kimse dikkat etmez o fizikle
Benim omzundan geniş 😃
Sana söyleyipte dalga geçenler bence dönüp ilk kendilerine baksınlar
Gayette iyi bence takılma milletin dediğine
saçmalama fizik aşırı iyi
oldukca ıyısın omuzlarda ıyı bence
Spor yamis biraKas
oda kolda değilll. d
İyisin bence sorun yok onlar kıskanmış
İyi saglsm gerrerim srni
Yandan biraz kaba. Ama tayt efso
Abartılı değil güzel duruyor
Bi kabalık yok kemikli karısınız hanfendi
İyi bence
Fotoğraftaki gayet iyi
Normal sana öyle geliyor
Bebek gibisin
Yoo gayet normal işte nesi kaba kalın
Haksızlık etme carpilirsin
Gayet güzel fiziğin. Aldırma insanlara
Gayet güzel hersey yerinde bence kiskaniyorlar
Söyleyenler erkek:(
boğaya vursan yere serersin heybete bak
Ya clcşsçsöxöxödç
Böyle diyorlar işte a
Spor mu yapıyorsun
Hayır
Belin ince ama kötü durmuyor. İyi bence
Kas yap işte
Zaten kaslı gibi flfşdşdşdş onu istemiyorm incelsin
Maşallah pehlivan gibi
Bu mu kalın kol
Ağırlık mı çalıştın naptın
Kötü görünmüyor salla bişey olmaz
Üst kolların kalın ama bir sorun görünmüyor.
Gerçekten sensen bişey soracağım
