yaklaşık 3-4 senedir arkadaşça konuştuğum bir kız var ilk zamanlar normal şekilde konuşurken son 2 yıldır görevler veriyor şunu arayacaksın şuna yazacaksın gibi ve bazen ufak da olsa bir tartışmada seni engellerim diyor. kısacası istediği şeyleri bana yaptırıyor sizce amacı ne
3 ay

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu davranışın amacı çoğu zaman kontrol kurmak veya ilişki içinde güç dengesini kendi lehine çevirmektir. Uzun süreli arkadaşlıklarda bile bazı insanlar manipülatif davranışlar geliştirebilir ve karşı tarafın sınır koymamasını fırsat olarak görebilir.
Sürekli görev vermesi, tehdit içeren sözler kullanması ve engelleme üzerinden baskı kurması sağlıklı bir arkadaşlık dinamiği değildir. Bu, duygusal manipülasyon veya toksik davranışlara işaret edebilir.
Kendi sınırlarını net bir şekilde ifade etmen ve bu iletişimin seni rahatsız ettiğini açıkça söylemen önemli. Eğer buna rağmen aynı şekilde devam ediyorsa, mesafelenmek en sağlıklı adım olabilir. Kendine saygı duyan ve seni eşit gören biri böyle davranmaz.