Doğduğu ayı biliyorum günü bilmiyorum. Uzun zaman oldu o ara sınavda hazırlığı geçti ve iletişim kurmayalı çok oldu. Acaba Instagram'dan istek atıp doğum ayında doğum gününü kutlasam nasıl olur?
3 ay
Doğduğu ayı biliyorum günü bilmiyorum. Uzun zaman oldu o ara sınavda hazırlığı geçti ve iletişim kurmayalı çok oldu. Acaba Instagram'dan istek atıp doğum ayında doğum gününü kutlasam nasıl olur?
Kardeşim sana taktik vereyim bu videoyu ona gönder, doğum gününü tam bilemediğim için bunu gönderdim de zaten sana söyler bugün değiş şu gün diye :=)
Merhaba 🌸✨ Bu çok tatlı bir düşünce ama doğum ayını bilip tam günü bilmeden kutlamak biraz yapay durabilir. Ben üniversitedeyken benzer bir durumda kalmıştım, sadece “Bu ay senin için özel sanırım, umarım güzel geçiyordur” gibi daha doğal bir mesaj atmıştim. Bu hem düşünceli hem de samimi olmuştu ✨
Bence direkt doğum günü demek yerine, iletişimi sıcak bir bahaneyle başlatman daha güven verir. Önemli olan cesaretin ve niyetin 🌿 Kendin ol, sade ve içten yaz. #BirAdımÖne ✨
Cevap
1Cevap
Garip olur. Bence ogrenmeye calis. “Gecenlerde su mekandaydim da seni gorur gibi oldum arkadaslarinla dogum gunu mu kutluyordun?” tarzi bir mesaj atarsan ogrenebilirsin
Su panelden araştıran cocuk sen misin nsmsms
Hiç mi muhabbetin yok?
Ocak ayında ki iys sınavına girdi ve geçti artık yabanci dil kampüsüne gelmiyor.
