Sevgilim doğum günü, Sevgililer Günü gibi özel günleri hiç kutlamıyorsa bu normal mi, yoksa bana değer vermediği anlamına mı gelir?

İlişki yaşadığım kişi özel günleri hiç kutlamıyor. Doğum günü, Sevgililer Günü ya da Kadınlar Günü gibi günlerde herhangi bir mesaj bile atmıyor. Açıkçası ben hediye bekleyen biri değilim, maddi bir beklentim yok. Ama en azından “Kadınlar Günün kutlu olsun” gibi küçük bir mesaj yazmak çok zor bir şey değil diye düşünüyorum.


Bu durum bazen bana değer vermiyormuş gibi hissettiriyor ama belki de bazı erkekler gerçekten bu tarz günleri önemsemiyor olabilir. Sizce bir erkeğin böyle günleri hiç kutlamaması normal mi yoksa bu ilgisizlik göstergesi olabilir mi? Zaten sevgililer gününde konuşmuyorduk da

Sevgilim doğum günü, Sevgililer Günü gibi özel günleri hiç kutlamıyorsa bu normal mi, yoksa bana değer vermediği anlamına mı gelir?
Cevapla