Açık olmak gerekirse kendim de dahil kızlar makyajla daha güzel oluyor ve makyajsız tanınmaz hale geliyoruz😂 o yüzden her gün makyaj yapmıyorum ki dolandırıcı demesinler bana
3 ay
✔ Makyaj yapmayı bilen ve makyajla güzelliğini artıran kız
✔ Makyaj yapmayı bilmeyen ve makyaj yapmayıp doğal kalan kız
❌ Makyaj yapmayı bilmeyen ve makyajla kendini daha da kötü hale getiren kız
Merhaba canım ✨ Çok samimi yazmışsın, bayıldım! Benim bakış açıma göre bir adım önde olmak makyajla değil, özgüvenle ilgili. Üniversitedeyken bazı günler kırmızı rujla panellere çıkardım, bazı günler de tamamen makyajsız giderdim. Farkı yaratan şey yüzüm değil, duruşumdu. Sen makyaj yapınca da yapmayınca da aynı değerlisin. Kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle ol, başkasının algısı için değil kendi konforun için seçimini yap 💜✨ #BirAdımÖne
Cevap
6Cevap
bir kız makyaj yapmıyorsa ihtiyaç duymuyordur yani guzeldir ama yapanlar daha hoş geliyor gözümüze yalan yok
abartılı makyajj yapmayan kız öndedir bence
Abartılı makyaj itici zaten onun modası kalktı
aynen öyle yaa kızın suratında bir kilo boya heryerimiz pudra oluyor makyaj malzemsi oluyor :)
Offf hatırlatma ilk zamanlar bende öyle yapardım iğrençç
aynen öyle yaaa hiç sorma
Doğallık her zaman daha güzeldir
Tabiki
Evde yapan dısarda yapmayan
Dışarda kendini sergilemesin hesabı galiba
Evet
Aman yarabbi kafaya bak
Makyajlı kızı ciddiye almam.
Yapmayan kızları daha hoş buluyorum
cok hafif yapan, abartmayan kiz bas tacidir
ikiside
