Kendime denk, işi gücü düzenli bir partner istemem bencillik mi yoksa gayet normal mi?

İnsanın kendine denk birini istemesi kötü bir şey mi?

Yani okumuş, işi gücü olan arabasını çok şükür yenile altına çekmiş birisi olarak en azından düzgün bir işi olan birini istemem kötü bir şey mi?

İşi gücü düzgün değil konuştuğumuz 6 ayda 3 kere iş değiştirdi. Zaten üniversiteye gitmemiş. Sınava girmiş zamanında düşük alınca okumamış.

Başka şeylerde var hoşuma gitmeyen davranışları huyları vs.. belki o yüzden bu durum gözüme bu kadar batıyor ama gene istifa etmiş. Tüm gün yatıp duruyor. Boş boş kafelerde geziyor...

Böyle düşününce kendimi kötü hissediyorum bencilim gibi geliyorum kendime ama artık kendi ailemi kurmak isteyen bir yetişkin olarak düzeni olan birini istiyorum haliyle hayatımda... halledeceğim deyip duruyor düzgün iş bulacakmış borçlardan kurtulacakmış.. Mış mış mış... küstü gene bana. Aramız açıldı gene.

Güncellemeler
3 ay
Ve durum para değil.
Çok şükür maaşım iyi. Ben demiyorum ki benim iki katım kazansın. Çok kazansın.. sigorta başlatmamıştı girdiği yerlerden biri. Sadece düzgün Bi işi olsun istiyorum.
Kendime denk, işi gücü düzenli bir partner istemem bencillik mi yoksa gayet normal mi?
Cevapla