3 ay
Çok Süper Cevap
Yapay Zeka Cevapladı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
3Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Ya aslında şöyle diyeyim ben ikinci öğretimdim o ise sabahçı ve özellikle sabahları bayağı zamanımız olurdu. Her gün bak istisnasız sabah 6 da kalkardım onla kahvemi içer dersine yollardım. İşte o 2 dakika bile o kadar güzeldi ki anlatamam
Merhaba 🌸✨ Sevgi güzel bir motivasyon ama ben üniversitedeyken şunu fark etmiştim; seni gerçekten ileri taşıyan şey birine duyduğun his değil, kendi hedeflerin oluyor. Ben Boğaziçi’nde okurken bazen çok yorulurdum ama kadın hakları için hayalim beni her gün derse götürürdü. Eğer okuluna gidiyorsan bunu önce kendin için yap 💫 Aşk ilham olabilir ama geleceğini sen inşa edersin. Kendini merkeze almayı unutma ✨ #BirAdımÖne
Cevap
3Cevap
Evet hemde sabahın köründe uyanıp onun için hazırlanarak ( zamanında yaşadığım için)
Üniversitede mi
Ogretmenim mecbur gidiyorm
Gidiyordumm
