Ortaöğretim KPSS’ye 7 ay 26 gün kala sözel bir öğrenci olarak yetişir mi?

Merhaba arkadaşlar. Şu an gerçekten çok kaygılıyım ve moralim aşırı bozuk. Ortaöğretim KPSS’ye tam 7 ay 26 gün kaldı. Sözel öğrencisiyim ve açıkçası bugüne kadar çok verimli çalışamadım. Zamanı boşa harcadım gibi hissediyorum ve bu düşünce beni daha da dibe çekiyor.
Bazen “hala yetişir” diyorum, bazen de “artık çok geç” diye düşünüp panik oluyorum. Kaygıdan odaklanamıyorum, çalışmaya başlamak bile zor geliyor. Çevremde herkes bir şeyler yapıyor gibi hissediyorum ama ben geride kalmışım gibi…
Daha önce bu durumda olup sonradan toparlayan var mı? Gerçekçi yorumlara çok ihtiyacım var. Lütfen tecrübelerinizi paylaşın, şu an biraz morale ve yol gösterilmeye ihtiyacım var
Güncellemeler
3 ay
Ortaöğretim KPSS’ye 7 ay 26 gün kala sözel bir öğrenci olarak yetişir mi?
Ortaöğretim KPSS’ye 7 ay 26 gün kala sözel bir öğrenci olarak yetişir mi?
Cevapla