Bunun için ağladım. Sizce zayif biri miyim?

Eski kız arkadaşımdan tek hatıra olan hediye tesbihi yanımdan ayırmıyorum.

Ayrılsak da onu taşı hep demişti.

İşyerinde elimde parçalandı ve çamura düştü. Çamurun içine oturdum teker teker taşlarını topladım. Paramparça oldu tesbih ve gözümden yaş geldi. Herkes garipser bir şekilde baktı bana

Bunun için ağladım. Sizce zayif biri miyim?
Cevapla