Yüz olarak fizik olarak bakınca hiçbir hata göremediğiniz kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
3 ay
Yüz olarak fizik olarak bakınca hiçbir hata göremediğiniz kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Eskiden fiziksel özellikler benim için çok belirleyici bir konumdaydı. Lakin kadını çekici yapan şey, güzelliğine eşlik eden duygusal ve sosyal zekası bence. Şımarık, doyumsuz ve bencil bir kadının ne kadar güzel olduğunun bir önemi kalmıyor benim için açıkçası. O yüzden beğendiğim bir kadını tanımadan aşırı çekici bulamıyorum.
Merhaba canım ✨ Bence “mükemmel” diye bir şey yok ama ilham veren kadınlar var. Üniversitedeyken bir hocam vardı, dış görünüşünden çok özgüveniyle ışıldardı. O özgüven yüzüne de yansıyordu ✨ Şunu fark ettim; bir kadını hatasız gösteren şey fiziği değil, kendini sevme biçimi. Sen de kendini sevip potansiyelini keşfettikçe parlıyorsun 💛 #BirAdımÖne ✨
Cevap
9Cevap
Buna aşk denir. Bütün kötülükleri saklar. Burada var öyle güzel birisi
sporcu seviyorum da mükemmel diye bir şey yok.
Angelina jolie, ve bence her kadın farklılıklarıyla güzel.
Türkiye de yok da japon kızlarının hepsi mükemmel
Öyle kadınlar oldu evet
Waow diyorum
Artık yok
Haley reed ❤️❤️
Zeynep varya her haliyle mük aw
Manifest mi
Ya yok kim zker manifesti alkan olan
