Modellik ajansı tarafından kesfedimedigime göre güzel değil miyim?

Tabii ki birçok erkek güzel olduğumu söylüyor ama hiçbir modellik ajansından teklif almadım Bu da beni düşündürüyor Ben güzel miyim değil miyim konusunda şüpheye düşüyorum Eğer güzel olsaydım bu konuda uzman olan insanlar yani modellik ajansları beni fark ederdi değil mi yani sokakta sıradan insanların beni beğenmesi önemli değil bu konuda uzman olan güzellikten anlayan birinin beni güzel bulması önemli ve hiç bulmadı bu tuhaf değil mi

Modellik ajansı tarafından kesfedimedigime göre güzel değil miyim?
Cevapla